NALAGANJE

Vpiši iskalno poizvedbo

Zakaj mora spletna stran vključevati blog?

Deli

Že dolgo je znano, da kvaliteten blog na spletni strani pozitivno vpliva na kar nekaj dejavnikov. Eden je zagotovo ta, da z rednim pisanjem člankov pridobivate vsebine za deljenje na socialnih omrežjih, kar pomeni dodaten obisk spletne strani, ki ga sicer ne bi bilo.

Potem je tu še en dejavnik, zakaj je dobro vključiti blog na spletno stran. S kvalitetnimi članki boste lahko dodatno informirali svoje obiskovalce in jim preko njih predstavljali svoj produkt, storitev ali idejo. Prav tako pa boste z blogom pridobili tudi vsebine za redne tedenske e-novice ali druga e-poštna obvestila. Seveda boste preko obrazca na blogu pobirali tudi kontakte.

Članki imajo izjemen SEO potencial

Zagotovo si boste želeli, da bi bila vaša spletna stran uvrščena čim višje v spletnih iskalnikih za določene poizvedbe. Pa ste vedeli, da so prav dobro napisani članki eden izmed ključnih signalov Googlu, da vas uvrsti višje? Potrebno je pisati in objavljati redno (vsaj enkrat tedensko) in to početi premišljeno.

Objavljanje člankov

Članke morate na svojo spletno stran objavljati vsaj enkrat tedensko.

Premišljeno pomeni, da skrbno izberete temo, prej raziščete iskanost določenih ključnih besed in napišete članek, ki bo tako kvaliteten za vaše bralce kot tudi napisan po vseh SEO smernicah, da vas bo Google vzljubil. Torej, pozor na:

  • Lepe URL naslove. Ti naj vsebujejo ključno besedo čimbolj na začetku.
  • Naslov, podnaslov in med-naslove v samem članku. Uporabite ključno besedo in njene sinonome.
  • Pišite kvalitetne, daljše članke. Vsebujejo naj 800 besed ali več.
  • Razbijte tekst na več odstavkov, da bo bolj berljiv.
  • Opremite tekst s fotografijami in jih ustrezno poimenujte.

Informirajte svoje obiskovalce

Skozi kvalitetne članke boste svojim strankam zlahka podali potrebne informacije. Pa naj gre za opis izdelka, storitve ali pa morda navodila, kako uporabljati določeno orodje. V vsakem članku boste imeli na voljo dovolj prostora za vgradnjo tako imenovanih CTA (Call To Action) povezav, ki bodo vaše obiskovalce usmerile tja, kjer si jih najbolj želite. Morda na podstran, kjer lahko opravijo nakup ali se prijavijo na vaše e-novice.

Preko 70 % ljudi na spletu išče informacije, preden se odloči za nakup. Če bodo naleteli na vaše, bo vsekakor precej več možnosti, da bodo tudi nakup opravili pri vas.

Odlično gorivo za socialna omrežja

Če vam uspe, pišite tudi več kot le enkrat tedensko. Članke nato delite na svojih socialnih omrežjih, pri čemer bodite pozorni na sam naslov članka. Ta je prvi, ki mora bralca prepričati, da bo klik nanj vreden njegovega časa. Prav zato morajo biti vaši članki kvalitetno napisani in imeti za vašega bralca neko dodano vrednost.

Le v tem primeru se bo pripetilo nekaj za vas pozitivnih zadev. Bralec bo z vsebino zadovoljen in bo tudi naslednjič kliknil na vašo novo objavo. Morda pa se bo na vaš blog podal kar sam od sebe ali se naročil na prejemanje novičk.

Zadovoljen bralec bo vašo objavo tudi delil in na ta način bo članek prišel še do precej večjega občinstva. Vaša spletna stran bo deležna večjega obiska in imeli boste mnogo večje možnosti za prodajo. Zato le hitro postavite blog in pričnite z rednim objavljanjem zanimivih in koristnih prispevkov!