Newsletter ali kot radi rečemo pri nas »mailing«, je marketinško orodje, ki ga nikoli, ampak res nikoli ne smete zanemariti v svojih oglasnih kampanjah. Morda ste kje slišali, da je e-mail marketing mrtev, a to še zdaleč ne drži. Še vedno je izredno pomemben in hkrati tudi brezplačen!
To zadnje seveda velja v primeru, da ste svojo bazo z e-naslovi napolnili sami in ne plačujete za pošiljanje kateremu od ponudnikov. Če ste pridno in predvsem pravilno zbirali naslove oziroma jih še boste, vam za to nikoli ne bo žal. Vaše kupce boste lahko kadarkoli obvestili o novih izdelkih ali akcijah, poslali zadnji članek na temo, ki jih zanima, in podobno.
Nekdo, ki je pri vas že kupil izdelek ali pa katero od vaših storitev, je idealen potencial, da se bo tudi kdaj v prihodnje odločil za obisk pri vas. V kolikor mu boste servirali prave informacije, boste na pol poti do nove prodaje.
Prav tako je zelo pomemben faktor, da o uporabniku že nekaj veste. Da poznate njegove želje, nakupne navade, katera plačilna sredstva najraje uporablja in kaj ga zanima. Takšnemu kupcu boste naslednjič zlahka poslali newsletter z vsebino, ki bo prikrojena prav zanj. Zato je pomembno, da znotraj baze e-naslovov uredite dodatne baze s podkategorijami.
Če denimo prodajate obutev, boste želeli imeti uporabnike razdeljene vsaj v: Ženski čevlji, Moški čevlji, Šporna obutev, Otroška obutev in podobno. Tako jim boste lahko poslali članke, prilagojene njihovim potrebam. Slika je že nekoliko bolj jasna, kajne?
Če se sprašujete, zakaj strankam pošiljati newsletter in kaj sploh pošiljati v njem, se vprašajte, kaj želite strankam sporočiti in kaj menite, da one potrebujejo od vas. Naj bodo vaša newsletter sporočila kvalitetna, z naslovi, ki pritegnejo, in članki, ki ne razočarajo.
Ponudite svojim strankam nekaj več v smislu, da jim kdaj kaj podarite, morda v obliki kakšne e-knjige ali vodiča oziroma samo s kvalitetnim člankom, kamor vodi povezava.
Še ena pomembna lastnost newsletter kampanj je natančna analitika. Za vsak odposlani naslov boste imeli podatek, ali je prejemnik pošto odprl, kliknil na katero od povezav v njej, morda pogledal kak izdelek, a se ni odločil za nakup. Takšnemu uporabniku boste lahko naslednjič poslali popust na točno tisti izdelek, ki si ga je ogledal.
Iz podatka, kolikokrat je bila pošta sploh odprta, boste izvedeli, kako dober naslov sporočila ste sestavili. Ko boste primerjali nekaj akcij med seboj, boste hitro ugotovili, da so nekatere delale bolje in nekatere slabše. Naslov je izredno pomemben, prav tako kot tudi sama vsebina.
Ko boste enkrat že imeli svojo bazo, na katero boste pošiljali redne e-novice, boste hitro ugotovili, da imate pod prsti skorajda brezplačno oglaševalsko orodje. Večja bo vaša baza, večji bo odziv in s tem tudi prihodki. Verjetno boste imeli nekaj malega stroškov z najemom kvalitetnega orodja za masovno pošiljanje e-pošte, a boste ta znesek z veseljem sprejeli glede na rezultate, ki jih bo prineslo.
Na trgu obstajajo različna orodja, nekatera do neke mere brezplačna, a nekoliko omejena, druga zelo sofisticirana. Predlagamo vam, da si omislite naprednejša orodja, vložite nekaj časa v izobraževanje in izkoristite njihov polni potencial.